اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توزیع بسته‌های معیشتی در گلستان شهر بجنورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: بیش از ۸۰ بسته غذایی توسط بسیجیان شهرک گلستان بجنورد بین نیازمندان این شهرک توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی در گلستان شهر بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از خبرگزاری بسیج مهدی الهی راد در مراسم توزیع بسته های معیشتی در گلستان شهر بجنورد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بسیجیان و توفیق درک شب‌های قدر که یک شب آن برابر با هزار ماه است، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه مایه غرور و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و کشورهای مدعی و پرادعا باوجود این ویروس منحوس شکست‌خورده و نتوانستند کشورشان را در مقابله با ویروس کرونا مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه، ایران اسلامی سرشار از روحیه ایثارگری، جهاد، اخلاق و کرامت اسلامی‌شده و حماسه‌های دفاع مقدس را تداعی کرد و این رزمایش نیز از الطاف خداوند بوده و برکات خداوند مهربان نیز نازل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه به حضور مؤثر و فعال نسل چهارم و پنجم انقلاب اشاره‌کرده و افزودند: حضور این جوانان در عرصه‌های مختلف رویش‌های انقلاب بوده و نقطه اوج این رویش‌ها را در دفاع از حرم و امنیت وطن می‌بینیم.

وی گفت: در این برنامه بیش از ۸۰ بسته غذایی توسط بسیجیان شهرک گلستان بجنورد بین نیازمندان این شهرک توزیع شد.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی پتروشیمی خراسان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) پتروشیمی خراسان و مسئول گروه جهادی شهید برونسی  گفت: تعداد ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان باهمت مدیریت و کارکنان پتروشیمی خراسان جمع‌آوری شد تا در راستای کمک مؤمنانه در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری منحوس کرونا توزیع شود.

ایرج گلکار در ادامه افزود، مبالغ جمع‌آوری‌شده از محل کسر از حقوق کارکنان پتروشیمی است که همکاران این مجتمع با نذر یک الی سه روز از دستمزد خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

شایان‌ذکر است بسته‌های تهیه‌شده توسط کارکنان مجتمع پتروشیمی خراسان در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه طی یکی دو روز آینده در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی‌شده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول